Nyt-liite uutisoi suomalaispariskunnasta, joka kerää tuhatmäärin katselijoita – näyttämällä ruokaostoksiaan kaikelle kansalle!

Tarja ja Mika Niemelä esittelevät videoissaan mitä milloinkin lähi-Prismasta on tullut ostettua: Jogurttia, makkaraa, maitoa… Pariskunta purkaa ostoskassinsa sisältöä tuote kerrallaan ja kommentoi samalla ostoksiaan.

Ilmiö nimeltä unboksaaminen

Miksi tällaiset ostoskassien purkamisvideot kiinnostavat ihmisiä?

Nyt-liitteen haastattelema Niemelän pariskunta uskoo että kyse on yksinkertaisesti ihmisten uteliaisuudesta ihan arkisia asioita kohtaan. Kyseessä on myös laajempi ilmiö nimeltä unboksaaminen: Etenkin kosmetiikkatuotteiden pakkausten avaamiseen keskittyvät videot ovat hyvin suosittuja Youtubessa.

Puhutteleeko Niemelän pariskunnan harrastama unboksaaminen sinua? Tässä muutama maistiainen lisää Niemelöiden Youtube-kanavalta:



Lähde: Nyt / MeNaiset

Kommentit

kommenttia