Coca-Colan tuoreimman mainoskampanjan nimi on Friendly Twist. Kampanjan ideana on tehdä ensimmäisestä koulupäivästä uudessa opinahjossa hieman vähemmän kiusallinen kaikille jouduttamalla ihmiset kanssakäymiseen toistensa kanssa Kokispullojen avulla.

Kampanjaa varten Coca-Cola valmistutti pulloihinsa korkit, joiden avaaminen ei onnistukaan ihan kädenkäänteessä. Korkin aukisaamiseen nimittäin tarvitaan toinen pullo. Tietysti Kokispulloja voisi samantien ostaa pari kappaletta ja hoitaa avaamisen itsekin, jos ei satu olemaan sosiaalista tyyppiä.

Ideaa esitellään oheisella mainospätkällä, joka on saanut miljoonayleisön muutamassa päivässä.

Mitä olet mieltä Coca-Colan uudesta kampanjasta?

 

Lähde: Coca-Cola

Katso myös:

Kommentit

kommenttia