Armeijadieetti takaa kovia tuloksia vain muutamassa päivässä.

Painonpudotus ja hallinta on yksi asia, jonka kanssa moni ihminen kamppailee vuodesta toiseen. Kesän jälkeen paino on ainakin omalla kohdallani noussut muutamilla kiloilla ja haluaisin päästä takaisin ”tavallisiin” mittoihin.

Loppujen lopuksi tärkeintä on kuitenkin se, että ihminen voi hyvin henkisesti sekä fyysisesti. Painonpudotusta voi kokeilla monilla tavoilla ja netti, kirjat sekä lehdet ovat täynnä vinkkejä, joita voit kokeilla. Jokaisen keho toimii uniikilla tavalla. Tämä tarkoittaa sitä, että myös dieetit toimivat eri tavalla, eri henkilöiden kohdalla.

Tämä dieetti on nimeltään ”armeijadieetti” ja se lupaa kovia tuloksia vain kolmessa päivässä. Tällaisten dieettien kokeileminen tapahtuu luonnollisesti omalla vastuulla jakannattaa selvittää, voiko tällainen ruokavalio olla haitaksi terveydellesi.

Dieetti on ollut suosittu sosiaalisessa mediassa, sillä Instagramiin on ladattu yli 35 tuhatta ”MilitaryDiet” -aiheista kuvaa.

Day 1 #dietmiliter #militarydiet #dietmiliterindonesia

A post shared by @raheyyy_ on

Tässä se tulee:

Päivä 1: Aamiainen

1 kuppi kofeiinitonta kahvia tai teetä, 1 paahtoleipä (mielellään täysjyvä), 2 rkl maapähkinävoita, 1/2 verigreippi.

Päivä 1: Lounas

1 kuppi kahvia (ilman maitoa ja sokeria), täysjyväleipäviipale, 1/2 purkki tonnikalaa.

Päivä 1: Päivällinen

85 g lihaa, kourallinen papuja, 1 omena, 1/2 banaani, 1 jäätelöpallo.

______________________________________

Päivä 2: Aamiainen

1/2 banaani, munakokkelia, täysjyväleipäviipale. Kahvia tai teetä.

Päivä 2: Lounas

1 dl raejuustoa, keitetty kananmuna ja 5 suolakeksiä.

Päivä 2: Päivällinen

Kaksi makkaraa, 1 dl parsakaalia, 1/2 porkkana, 1/2 banaani ja jäätelöpallo.

______________________________________

Päivä 3: Aamiainen

Vähän juustoa (esim. 2 viipaletta), yksi omena ja viisi suolakeksiä.

Päivä 3: Lounas

Täysjyväleipäviipale ja kananmuna.

Päivä 3: Päivällinen

Purkillinen tonnikalaa, puolikas banaani ja 1 vaniljapallo.

______________________________________

Ravinnon määrä laski merkittävästi viimeisenä päivänä… Lyhyt, mutta tehokas dieetti kestää vain kolmen päivän ajan. Sen aikana ei saisi nauttia muita välipaloja, aterioita tai herkkuja. Samaan aikaan myös alkoholi on kielletty. Muista, että sinun tulisi kysyä neuvoa lääkäriltä, ennen kuin kokeilet uusia ruokavalioita tai dieettejä.

Mitä mieltä olet? Jaa uutinen ja kerro mielipiteesi!

Lähde: Militarydietplan.com

Kommentit

kommenttia