Sixpack vaatii vatsalihasliikkeiden lisäksi oikeanlaista ravintoa.

Tässä viisi vinkkiä, joiden avulla olet lähempänä unelmiesi sixpack-vatsaa.

5 ruokavinkkiä sixpackin saamiseksi:

1. Korvaa punainen liha kanalla

Kana on erinomainen, vähärasvainen proteiininlähde. Tsekkaa täältä kanareseptejä.

2. Syö kananmunia

Kananmunat ovat luonnon oma superproteiinipakkaus, jossa on juuri oikeanlaisessa suhteessa tärkeitä hivenaineita, vitamiineja ja proteiineja.

3. Suosi säilyketonnikalaa vedessä

Veteen – ei siis öljyyn – säilötty tonnikala on kananlihan ohella hyvä ja vähärasvainen proteiininlähde.

4. Popsi porkkanaa

Salaatit ovat kaikissa muodoissaan sixpack-treenaajalle hyvää syötävää. Kokeile myös tehdä vihermehuja lehtevistä kasviksista – esimerkiksi lehtikaalista puristettu mehu on superterveellistä ja stimuloi aineenvaihduntaa.

5. Syö sieniä

Sienet ovat täyttäviä ja proteiinipitoisia, mutta energiaa niissä ei ole kovinkaan paljon. Ei siis muuta kuin mars sienimetsään! Tsekkaa täältä sieniherkkuja.


Katso myös:
Lisää terveyteen ja laihduttamiseen liittyviä juttuja
Lähde: Iltalehti

Kommentit

kommenttia