Nämä ruoat pitävät nälän ja huonot rasvat loitolla.

Saatko sinä ruokavaliostasi tarpeeksi näitä?

5 ruokaa, jotka laihduttavat:

1. Avokado

Rasvaa ei kannata pelätä, kunhan käyttää terveellistä rasvaa. Avokadon rasva on täyttävää ja terveellistä, ja se sisältää myös runsaasti proteiinia, kuitua ja tärkeitä hivenaineita. Katso täältä avokadoreseptejä.

2. Parsakaali

Parsakaali pitää nälän loitolla pitkään kuitupitoisuutensa vuoksi. Parsakaali myös torjuu tehokkaasti syöpää. Tsekkaa täältä parsakaalireseptejä.

3. Vihreä tee

Tutkimusten mukaan vihreän teen juominen avittaa painonpudotuksessa. Korvaa siis iltakahvisi kupillisella vihreää teetä – bonuksena paremmat yöunet!

4. Juusto

Juustot ovat todellisia proteiinipakkauksia, jotka pitävät näläntunteen loitolla pitkään.

5. Viini

Lasillinen viiniä stimuloi aineenvaihduntaa ja nopeuttaa kalorien palamista kehossasi 90 minuutin ajan juomisen jälkeen! Muista että yksi lasillinen riittää – useammasta ei ole hyötyä.

 

Lähde: Iltalehti / Health.com

Kommentit

kommenttia